Lördag + söndag = helg ;)

Heej, förlåt för dålig uppdatering!
Men igår gick jag iaf upp ganska tidigt och gick ner på stan och mötte Lisa & Amanda, vi köpte present till sofia sen mötte vi sofia. Efter ett tag stack lisa & amanda och då gick jag och sofia runt lite tills bussen kom. Då tog vi bussen hem, och hemma fixade jag mig sen gick jag till sofia. Där hade vi jättetrevligt som vanligt ;) Efter en stund gick vi hem till Claudio där det var massa folk och va där i typ 2 timmar. Sen gick vi hem till sofia igen och kollade på film, sen gick jag hem :)
Bild från igår!


Och idag vaknade jag tidigt igen och fixade mig och sen åkte jag till västerås. Där åt jag thaimat, köpte julklappar och fikade :) sen åkte jag hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik och dricker bubbel..
fika idag, fyfan va tjocka vi va ;)
/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0