Fredagar är roliga ibland!

Heej, idag har jag varit i skolan och då var allt som vanligt förutom att sofia fyller år ;) och efter skolan gick jag hem och gjorde typ ingenting.. sen kollade jag på ice age och efter det gick jag ut med sofia. Då gick vi ner på stan och plingade på amanda. Så följde hon med oss ut! Vi hade världens bästa kväll, vi hade hur kul som helst! Verkligen supertrevlig kväll med mina favorittjejer :) vi gjorde lite allt möjligt om man säger så ;) bla: åkte buss i typ 2 timmar, vi satt och sjöng, beatboxade, pratade, skrattade och hade bara allmänt trevligt ;) Och idag märkte jag att amanda och sofia är skitbra på att sjunga! :D
Jag och sofia
<3

/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0