Torsdag

Heej, idag har det varit världens mest ovärda dag i skolan!! Vi började klockan halv 11 med matte men vi hade ingen lärare så vi satt och ritade.. sen hade vi franska och då satt vi oxå och ritade.. sen skulle vi ha bild men den var inställd, så då hade vi jättelång lunch istället och då efter vi hade ätit mat och massa pepparkakor och snackat med våra sköna mattanter så satt vi och väntade på att no:n skulle börja.. sen när vi ska ha no så säger hon att jag kan gå för jag är klar med allt! Så jag har haft 2 lektioner idag, och dom har jag bara suttit och ritat på.. Fyfan va ovärd dag!
Men sen efter skolan gick jag iaf hem, och när jag kom hem märke jag att jag hade glömt min mobil i skolan, fyfan! Så jag gick till stephanie sen gick vi tillbaka till skolan och hämtade min mobil.. efter det gick vi och solade på meddo. Sen gick jag hem och nu ska jag till farmor och äta middag, puuuss
Lite skillnad blev det väl iaf ;)

/ Evelina

Kommentarer
Postat av: Hemlig (a)

Lite halvporrigt den där bilden eve! (:<3

2010-12-16 @ 19:00:39
Postat av: HIGGVANA

Missa inte dagens blogg hos mig! :-)

2010-12-16 @ 19:30:27
URL: http://higgvana.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :D har en tävling där du kan vinna en bok :) kika gärna in =)

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/tavling-vinn-boken-annorlunda.html#comment

2010-12-16 @ 20:30:08
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

ohhhhhhhhhhhh (a)

2010-12-17 @ 14:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0