Tisdag... JULLOV!

Heej, idag har jag varit i skolan! Och då började vi klockan halv tio, sen klockan halv elva kollade vi på den mysiga julshowen! Sista julshowen jag får se.. om jag inte går om förstås ;) men julshowen var iaf jättebra! Speciellt Amanda, Moa, Rebecka, Märta och en liten tjej som jag inte vet vad hon heter! Sen efter julshowen åt vi gröt i matsalen, sen fick vi våra betyg.. och dom var ju inte så jättebra om man säger så.. var påväg och börja gråta för dom var så dåliga.. blev riktigt besviken! Men efter det fick vi sluta och då gick jag med Märta på stan. Köpte lite julklappar och tog en mysig fika på tant gredelin! Efter det gick vi hem i den hemska kylan.. och hemma har jag gjort knäck och chokladkol, knäcken kokade ju såklart över för jag är ju trotts allt blond egentligen, och chokladkolan brände jag.. Men allt blev gott till slut förutom att knäcken blev stenhård.. x)
Å juste mamma och Leonard är på akademiska sjukhuset i uppsala nu, så det är bara jag och Roine hemma. Leonard ska opereras imorgon, och det ska Amanda oxå för hon las oxå in idag.. Så vi får hoppas att det går bra för dom imorgon!
Dagens shopping.. julklappar och armband till julafton :)

/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0