Resumé av år 2010

År 2010 har varit nästan det bästa året någonsin! Det har hänt så himla mycket kul men det har varit mycke plugg oxå.. tänkte göra en lite resumé av året från börjat till slut! Eller liten och liten.. den kan bli ganska lång!


Året började med att jag lärde känna dom sötaste bästaste bålsta-ungarna i hela världen! Evelina, Bella å Toni! :D
Sen gjorde jag inte så mycket mer i januari, inte va jag kommer ihåg iaf..
Mickan hade fest och de va galet kul!!
Amanda var porrblond och fjortis! HAHAHAHAHAHAHA! Men gumman de är lugnt, älskar dig ändå! ;)
Moa, jag och Märta kryddade popcornen så mycket så man fick hostattack när man åt dom, men vi åt ändå :D och dom som satt i salongen och försökte kolla på den tråkiga filmen tyckte att det var sådär lagom kul med våra hostattacker x) haha!
Det var enacopia! :D
Jag såg ut som jag vet inte vad..
Var i västerås och shoppade som en galning med mina kära vänner!
Jag va i min sommarstuga, eller va men säger på vintern, hahaha!
Jag fick min dator!!
Jag hade fest!
I april började det bli vår, så vi ägnade mycke tid vid den mysiga hamnen!
Jag proade på tottes hår 2 veckor och dom fixade mitt hår!
<3
Jag åkte till turkiet och blev brun!!
Sen badade jag i bresse, burr!
Sena försommar kvällar <3
Sen kom skolavslutningen!!
Ett galet kul skumparty!! :D
Mysiga dagar på sjön med mina älskvärda vänner!!
Midsommar i sommarstugan!
Hamnfestivalen!! Och jag å Amanda blev jättebra vänner igen!! :D
På väg till hamnfestivalen :D
Grönan!
Underbara dagar med evelina :)
Haha skara sommarland!! haha började med åksjuka, spya och regn på en camping.. slutade med drinkar i relaxavdelningen på ett lyxhotell x)
Böghög!!
Jag började vara med amanda jättemycke!
Sena sommarkvällar med amanda!
Jag blev brunett!
Lukas flyttade :(
Jag var på liseberg!!
Amanda hade fest!!
Grönan igen!
Vi hade idrottsdag! Inte så intressant men den här bilden är så söt!! :D
Jag hade fest!!
Jag piercade naveln!
Amanda hade fest! Den galnaste jag varit med om måste jag säga!!
Mickan hade fest!!
En flippad kväll hos stephanie!! :D
Minnesvärd dag i västerås med mina kära vänner!! :)
En otroligt underbar dag!!
Sen kom julen!! :D



Det var väl allt..

/ Evelina

Kommentarer
Postat av: mickan

de har vart ett trevligt år asså!:D(Y)<3

ååh jättefina bilder evelina!;)(Y':)<3

2010-12-31 @ 00:30:18
Postat av: Fredrik

Underhållande att kolla igenom!



Fina bilder =)



Men hatar den där åkturen Extreme på Gröna Lund... ;D

2011-01-03 @ 05:33:01
URL: http://www.agepoyo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0