man kan aldrig få för mycke julklappar!


Kände mig tvungen att visa upp nåra julklappar ;)
Å concealern där kostade 350 kr :O ska det verkligen vara nödvändigt att ha så dyrt smink? :S Haha, och så fick jag massa presentkort som ni ser :D ska åka och shoppa upp dom på måndag :D Oohyeah ;)


Haha, och jag känner mig lite smått uppbokad den här veckan x) Ska till roines föräldrar imorgon och äta äcklig julmat och få julklappar. På måndag ska jag till västerås :D på tisdag ska jag på kryssning med mormor och är borta onsdag + torsdag. Och på fredag är det nyårsafton, så det blir en galen kväll med syster'moa! Det var såååå länge sen jag va med henne så det ska bli kul!! Sen lördagen blir väl inte riktigt lika galen om man säger så ;) haha, blir väl typ ligga i sängen och må piss, HAHAHA ;)
En bild från förra årets galna nyårsafton med syster! :D

/ Evelina den fula ;)

Kommentarer
Postat av: moa :)

syster! vi kommer ha de bäst :D:D<3<3

2010-12-29 @ 18:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0