Lucia..

Heej, idag gick jag upp klockan 6 och fixade mig. Sen skjutsade mamma mig till skolan så jag var där klockan halv 8 för jag trodde vi började klockan 8. Sen kommer stephanie & sofia och så går vi och fikar i matsalen. Och då får vi reda på att vi börjar klockan kvart i 10.. så vi sitter och fikar jättelänge. Sen gick vi och gjorde ingenting i skolan och efter ett tag gick vi och fikade igen x) haha.. Men klockan kvart i 10 började luciatåget, och det var jättemysigt att se!! Dom var jätteduktiga, eller inte alla dock.. x)
Efter luciatåget var det vanliga lektioner igen -.- och efter det gick jag hem.. Hemma har jag inte gjort något mer än att ha åkt till pappa och julpyntet här eftersom att han inte klarar det själv.. -.-  Puss
Haha, jag och stephanie x)

/ Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0