Lördagar är roliga ;)

Heej, nu är jag hemma efter en lång underbar dag! Gick upp kl 7 och duschade och fixade mig. Sen skjutsade Roine mig till tågstationen där jag mötte Moa och Märta. Sen tog vi tåget kl 09.48 till västerås där vi mötte Amanda. Och så började vi shoppa.. sen åt vi mat på donken och sen fortsatte vi shoppa och gick runt och hade trevligt. Men sen kl typ 1 så åkte Moa och Märta hem, tråkiga som dom är ;) och då fortsatte jag och Amanda våran trevliga färd på stan.. vi köpte ben and jerry glass och hade jättekul! :D fast när jag insåg att jag spenderat över 1500 kr blev det inte lika kul.. x) men sen åkte jag iaf hem med mamma som kom och hämtade mig :D
nu sitter jag här och dricker cider :S ;) bilder på shoppingen kommer sen :P


/ Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0